Pärlan och Chayenne Foto: N-G Andersson, ngea@bredband.net

tisdag 28 september 2010

Nu blir det mer matblogg för ett ögonblick ;)

Jo, men vi kan börja med vad man får med sig hem efter de underbara skogspromenaderna nu för tiden.
Skogens guld, men kan man få för mycket av det, nej nej det är ju bara att fylla frysen ;)


Så till dagens begiveheter..jag jobbar ju på ett Gym och Hälsohus, nu så funderar jag på om vi inte skall kunna sälja goda Hälso smörgåsar till de som har tränat, beställ och vi har den färdig och fräsch då du har tränat klart ! Kan inte det vara något..
Så i går provlagade jag och monterade smörgåsar både högt och lågt här hemma, familjen var min panel.

Tonfiskröra
Wrap med Pepparotsvisp, kesella hamburgerkött bla

Vegetariskt alternativ, keso avocado, sesamfrön

I dag har vi personalmöte så då skall alla få smaka och se vad de tycker om dem :)

Mer arbete har jag ju faktiskt hunnit med sista dagarna oxå ;) Vår förening NNL ligger mig så varmt om hjärtat så den kräver sin lilla( hm ) tid oxå i vardagen, helgen, nattetid, mitt i middagen, haha ja men så är det ju faktiskt ;) och framför allt med fantastiska vänners samarbete.

Vi kan så stolta presentera vår NeverNeverLand Kalender 2011.

Den består av helt underbart fantastiska rescuehundar !
Den kommer kosta 150:- och all vinst går direkt till verksamheten för hundarna.

Vill du så beställ den gärna via vår fina nya web-shop. Leverans i mitten av november.

Är du ändå inne i vår web-shop så passa på att kika på vår nya Hood, skön att värma sig med under höstpromenaderna.

Ha nu en härlig solig höstdag !
Kram
Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar